23 березня 2023 року старшим викладачем кафедри іноземних мов Н. А. Глушковецькою було проведено показове заняття «Health and Lifestyle. Opinions Essays» для студентів 1 курсу навчально-наукового інституту української філології та журналістики. Заняття відвідали викладачі кафедри іноземних мов А. О. Трофименко, О. М. Городиська та І. А. Федькова.
Заняття проводилось за чітко розробленим планом, складеним відповідно до програми та розпочалося зі створення мапи думок. Кожен студент мав нагоду виразити свої асоціації та міркування із запропонованої теми та пригадати популярні англійські прислів’я, виконуючи завдання на встановлення відповідності та формулюючи своє визначення здорового способу життя. Студенти в ігровій формі засвоювали нову лексику із задоволенням розпізнаючи на картинках здорові та шкідливі звички, граючи в гру «Що це?» (гра націлена на розвиток вміння формування запитань таким чином, щоб ведучий гравець зміг здогадатися, яке слово приховане від нього на стікері), виконуючи лексико-граматичні завдання (Multiple choice, Gap-filling, Matching, True / False; Open questions). Ілюстрована відео вікторина англійських ідіом посприяла запам’ятовуванню низки тематичних виразів. Використання відео «Can Eating Fruit be Bad for you?» (British Council) з низкою завдань допомогло активувати інтерес до теми та покращило запам’ятовування нової лексики. Корисні поради щодо написання есе були донесені студентам у вигляді презентації.
Основними формами роботи під час проведення заняття були проектні, ігрові технології та комунікативно-діяльнісна взаємодія, що дозволило повноцінно реалізувати комунікативний підхід в навчанні іноземної мови. Під час заняття викладач використовувала: ноутбук для демонстрації серії презентацій та відео по темі, що допомогло студентам показати високу результативність та належний рівень володіння теоретичним та практичним матеріалом.
Викладачем було продемонстровано добре володіння навчальним матеріалом, методикою проведення занять, вміння організувати та зацікавити студентів, вміле застосування відповідних форм роботи та наочних матеріалів. Студенти вправно володіли тематичною лексикою, вміло виконували вправи, вели діалогічне мовлення, ставили питання, висловлювали власні думки, обговорювали проблемні питання. Показове заняття було проведено на високому методичному рівні і відповідало основним програмним вимогам здійснення організації даного виду педагогічної діяльності.