Викладачі кафедри іноземних мов працювали в підсекції Іноземні мови професійного спрямування. Виступи учасників вирізнялися актуальною тематикою та дозволили більш багатогранно розглянути різні питання на споріднені теми та підходи до розв’язання однієї проблеми, а саме покращення якості знань студентів та урізноманітнення, вдосконалення процесу викладання іноземних мов.
У наукових дослідженнях викладачів розглядались шляхи підвищення рівня іншомовної підготовки студентів засобами інформаційних технологій під час дистанційного навчання (ст. викладач Крук А. А.); переваги практичного використання ІКТ у процесі вивчення англійської мови професійного спрямування, котрі усувають обмеження, які мають традиційні методи, виводячи навчання і викладання за межі навчальної аудиторії (ст. викладач Попадинець О. О.); питання підготовки викладача іноземної мови професійного спрямування до професійної саморегуляції та сутнісні характеристики основних категорій готовності до професійної діяльності (ст. викладач Городиська О. М.); проблема міжкультурної комунікативної компетентності студентів немовного вузу з урахуванням міжнародних освітніх стандартів (доцент Трофименко А. О.); основні лексичні навички іншомовної компетенції, які отримують студенти під час вивчення дисципліни «Іноземна мова (англійська)» у процесі опрацювання текстів професійного спрямування (ст. викладач Федькова І. А.); питання доцільності повернення диктанту в практику викладання іноземної мови студентам немовних спеціальностей (ст. викладач Кульбанська Р. В.); інноваційні стратегії та підходи до вивчення нових лексичних одиниць студентами на заняттях з іноземної мови професійного спрямування (викладач Дубінська А. В.).
Виступи учасників конференції викликали жваві дискусії та обговорення, у ході яких висвітлювалися власні бачення щодо проблематики означених питань та пропонувалися шляхи їх оптимізації у практичній діяльності.